اهمیت تقویم محتوایی در اینستاگرام

در این مقاله قصد داریم در خصوص تقویم محتوایی و ویژگی های استفاده از آن به صورت مختصر اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

مقدمه ای در خصوص تقویم محتوایی

نام دیگر تقویم محتوایی، تقویم تحریریه می باشد. از این مدل تقویم برای سازماندهی و برنامه ریزی کسب و کار استفاده می شود. شاید برایتان جالب باشد بدانید تقویم از نوع محتوایی تمامی رسانه های اجتماعی نظیر، توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و غیره را در بر می گیرد.


تقویم محتوایی

به طور کلی لازم است بدانید تقویم تحریریه تمام آن چیزی است که در آینده قصد به روز رسانی آن را دارید.

این موارد می تواند شامل مواردی نظیر: وضعیت رسانه های اجتماعی، بررسی فعالیت های اجتماعی و تبلیغاتی، مشارکت های اجتماعی و غیره باشد. برای پایبند بودن به تقویم تحریریه تنها لازم است تا برنامه کسب و کار آینده تان را در یک تقویم یادداشت نمایید. با انجام این کار می توانید به تقویم تحریریه پایبند باشید و یک روال کاملا مشخص از برنامه های آینده کسب و کارتان را در اختیار داشته باشید. قطعا با انجام این کار بهره وری بیشتری را تجربه خواهید کرد.

کمک هایی که تقویم محتوایی به کسب و کار افراد می کند.

توجه داشته باشید اگر شبکه های اجتماعی که اقدام به راه اندازی آن ها کردید تنها برای سرگرمی نیست، قطعا می توانید برای تقویم تحریریه و ارتقا برنامه زندگی تان از آن استفاده نمایید. به صورت کلی 4 مزیت برای تقویم محتوایی وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

با استفاده از تقویم محتوایی راهی برای رشد بازدید و ترافیک در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

تمامی صاحبان کسب و کار میدانند وجود تقویم محتوایی تا چه اندازه بر رونق کسب و کار افراد تاثیر می گذارد. این مورد یعنی با انجام این کار ترافیک رایگان و طبیعی دریافت خواهید کرد. با انجام این کار بازدید کننده ها به یک مشتری قوی و ماندگار تبدیل خواهند شد.


تقویم تحریریه

با داشتن تقویم تحریریه اولویت بندی بسیار آسان تر خواهد شد.

با داشتن تقویم محتوایی ارتباط و همکاری با اعضای داخلی و خارجی شرکت راحت تر می شود. اگر به فکر راه اندازی کسب و کار جدیدی هستید داشتن تقویم تحریریه باعث ارتقا در کسب و کارتان خواهد شد. اگر در یک تیم و پروژه بزرگ همکاری دارید داشتن تقویم محتوایی باعث می شود، در صورتی که تمایل به واگذاری مسئولیت هایتان داشته باشید این امر به راحتی امکان پذیر باشد.

شاید این سوال بریتان ایجاد شود که برای داشتن تقویم محتوایی از چه برنامه هایی باید کمک گرفت؟

لازم است بدانید برای داشتن تقویم محتوایی می توانید از برنامه هایی نظیر ترلو و گوگل شیت استفاده نمایید.

با یک نگاه از وضعیت کسب و کار خود مطلع شوید.

با داشتن تقویم تحریریه به راحتی و با یک نگاه از وضعیت کلی کسب و کار خود مطلع شوید. لازم است بدانید با داشتن تقویم، به راحتی از چگونگی پیشرفت کار و مسئولیت اعضای کسب و کارتان آگاه خواهید شد و همین مورد باعث صرفه جویی در زمان نیز خواهد شد.

در دست داشتن یک دید وسیع از وضعیت کسب و کار

هنگامی که وارد یک کسب و کار می شوید ممکن است جزئیات در ابتدای کار خیلی مهم به نظر نرسد. اما لازم است بدانید جزئیات در روند پیشرفت کار بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. با در دست داشتن یک تقویم، این امر به راحتی امکان پذیر می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی مقالات

دسته بندی ۱

دسته بندی ۱

آخرین پادکست ها